Гадаємо, кожному знайоме відчуття, коли взимку йдеш до авто та вже уявляєш як всередині тепло. А сівши та ввімкнувши в пічку вона або не працює, або дмухає холодним повітрям.

Тож, чому так відбувається? Нумо розбирати.

 

 

Чому не гріє пічка: основні причини

 

Частіше за все, проблеми з обігрівом салону, або точніше з пічкою, пов’язані з несправністю системи опалення чи охолодження.

Якщо ж говорити про несправність системи опалення салону, то виділять основні причини:

Забруднений фільтр салону

Фільтр на пряму відповідає за очищення салону авто. Тому, якщо після тривалої роботи фільтр не очистили чи не замінили, то бруд буде перешкоджати проходженню теплого повітря, через що пічка гріє слабше. В цьому випадку достатньо самостійно очистити фільтр. Також, виробники рекомендують виконувати його заміну кожні 20-30 тис. км.

Забитий брудом радіатор пічки

Хоча на шляху до радіатора встановлений фільтр, який перешкоджає його забрудненню, це не заважає бруду осідати на внутрішній та зовнішній поверхні радіатора. У результаті, відсутня нормальна тепловіддача радіатора та пічка стає гріти слабше, або не гріє зовсім. Тому, радіатор також потребує регулярного очищення та, за потреби, заміни.

Несправний вентилятор

Якщо ж виникають проблеми з вентилятором, то тепле повітря, що нагрівається радіатором, просто не надходить. Частіше, вентилятор ламається через несправність підшипників або графітових щитків. Тому, відремонтувавши або замінити вентилятор, вам вдасться відновити роботу пічки.

 

 

Робота печі в авто та причини її виходу з ладу

 

 

Також, як ми наголосили раніше, пічка може не працювати й у випадку несправності системи охолодження. Таких, як:

  • Несправність термостата. Термостат виконує роль регулювальника, який визначає контур руху охолоджувальної рідини. Під час прогрівання двигуна охолоджувальна рідина циркулює по малому контуру, минаючи радіатор, і якщо ж клапан термостата заклинив, то пускає рідину великим контуром. В такому випадку двигун може зовсім не прогріватися, а пічка — видувати холодне повітря.
  • Низький рівень антифризу. Тут все просто. Якщо ж рівень антифризу недостатній, то він не надходить в правильній кількості до радіатора, що перешкоджаю прогріву салону.
  • Наявність повітряних пробок. При пошкодженні прокладки головки блоку циліндрів або негерметичність, в системі охолодження може скупчуватися повітря. Часто проблема пов’язана з неправильною технікою заміни антифризу. Для вирішення достатньо прокачати систему охолодження.